Uusi puheenjohtaja Sirpa esittäytyy

Hei. kaikki eivät varmaankaan tunne/ tiedä kuka minä olen, joten pistänpäs tähän tietoa itsestäni. Olen kohta 63 vuotias. Toimin Oulussa ravintola-alan yrittäjänä 13 vuotta, sitä ennenkin ravintola-alan. Sitten meni rahahommat pieleen, kaikki meni mitä oli eikä riittänytkään...
Panimme ilmoituksen tori.fi "halutaan vuokrata okt maalta".
Olemme nyt asuneet 7 vuotta Lastaajantiellä. Tykkään liikkua luonnossa, marjoja, sieniä ja yllätyksiä löytyy.
Mielestäni Otanmäki on hyvä paikka asua ja potentiaalia löytyy vaikka mihin.
Yhteistyöterveisin Sirpa Ylisirniö

Otanmäki kyläyhdistyksen tavoitteena on ajaa Otanmäen asukkaiden etuja, lisätä viihtyvyyttä ja yhteishenkeä, vaalia perinteitä ja järjestää tapahtumia ja aktiviteetteja.
Otanmäki kyläyhdistys on poliittisesti ja uskonnollisesti riippumaton ja voittoa tavoittelematon järjestö. Teemme yhteistyötä eri toimijoiden kanssa tapahtumien järjestämisessä.

sähköposti: otanmaki.kylayhdistys@gmail.com

Kommentit

14.06.2022 05:50

paplo oh2hxt

suopursu tuoksu in ihana

04.06.2022 20:09

Toivo Takalo-Eskola

Minulla on yksi ohjelma-idea, joka voisi käydä täytteenä muiden joukossa. No

30.05.2022 16:30

Matti Mattila

Olen Rallun kanssa samoilla linjoilla. Ei sen parempaa tuoksua kuin kukkiva suopursu. Soita riittää Otanmäen ympärillä. Ehkä poikkean kesän mittaan, nykykunnossa ei uskalla luvata mitään varmaa.

12.05.2022 08:48

Tarja (taru) korhonen

Pesäpallosta on ollu keskustelua facessa, voitko siihen saada mukaan kesäkuussa?,,,

07.03.2022 11:57

Raili Haataja

Hienoa, että teette omat sivut. Hienot Otanmäestä kertovat kuvat. Pidän etenkin suokuvasta 😊 ja linnunlaulusta. Otanmäen ympärillä oleva luonto hienoa ja sieltä paljon hyviä lapsuuden muistoja👍.